Wednesday, October 5, 2016

Trading Card Games Online Com

Student Inligting Management, I-kaart maak, verjaarsdag lys, Ingeboude data rugsteun en herstel, Fee Rekeninge Management, fooi kwitansie Generation, Fee Verklaring, balansstaat, eksamen Management, Alloting Roll Nee, resultaat en puntelys, punteblad drukstukke, vervoer / vervoer Records en rekeninge. Feature: - Online hulp oor hoe om Victor Skool Bestuurder gebruik. - Updatable sagteware. Ons sal u voorsien updates van. Daar is baie van die geleenthede (gebeure) elke jaar gevier en daar is 'n tendens om die wense deur kaarte te stuur aan ons familie en die ander bekende. Om 'n E-kaart stuur ons die oneindige internet hulpbronne te soek. Dit is baie tydrowend. CardCheck COM DLL bied kredietkaart validering vir webblaaie, aansoeke en dokumente. Dit kan gebruik word met enige taal wat in COM ondersteun: script tale (VBScript, JavaScript), Visual Basic (weergawes 4 en ouer). Dit script bekragtig 'n kredietkaart nommer die gebruiker wat gebaseer is op die reëls van daardie kaart soos die waarde van die eerste syfer die aantal syfers, sowel as verskeie ander berekeninge. Dit is nuttig vir aanlyn bestelvorm bekragtiging. Gee 'n paar fancy statistieke oor jou blog wat jy kan insluit in jou jaareinde hersien poste. 1 Screensaver Photo Studio is 'n make-jou-eie foto slide show skermbewaarder vir Windows. You jou eie foto's en foto's kan gebruik as 'n screensaver. 'N groot nut vir die digitale kamera users. Great oorgang effekte, en baie maklik om te Kaart gebruik MY is 'n aanlyn groet aankoop stelsel wat aangedryf op perl programmering. Admin ondersteun gebruikers / lede vir veilige login en help hulle om kaarte te koop en stuur dit via e-pos. Pos ondersteuning verskeie ontvangers. Kategorieë kan wees. 1 Mail Bomber Pro is 'n e-pos program wat help om die gebruikers in staat om hul webwerwe poslys hanteer. Webmasters kan maklik bestuur hulle poslys en hulle kan antwoord boodskap aan verskeie ontvangers maklik stuur. Gebruikers kan vol inligting oor die invoer. 1 Venster Maximizer is 'n multi-platform verenigbaar script wat 'n venster waar die kode geplaas outomaties gemaksimaliseer. Dit is 'n nuttige kredietkaart databasis verwerker vir e-handel professionele en inkopie mandjie eienaars. Dit perl gebou program gee jou die vermoë om die kliënt kredietkaarte te verwerk deur magtig en hierdie program ondersteuning MS Excel en. Maklik om te installeer en aan te pas virtuele kaart script. Ondersteun 'n onbeperkte aantal van die kaart skepping bladsye, midi musiek, card voorskou, agtergrond kleure en beelde, teks kleure en nog baie meer. Ou kaarte word outomaties versoen. Dit is 'n PHP sagteware en 'n kaart wat gebruikers toelaat om 'n aantal van lettertipes en drie verskillende skrifgroottes kies en kan hul eie beelde oplaai. In hierdie script kan gebruikers ook kies om in kennis gestel word wanneer hul kaart beskou. Funksies soos die lig. Verseker kredietkaart nommers word ingesleutel korrek. Sluit tjeks wat die lengte korrek is, die eerste vier syfers is binne aanvaar reekse, die aantal verby die Mod 10 Checksum en dat jy die kaart aanvaar. Prosesse American Express. E-kaart is 'n script wat gebruik word vir die stuur van e-kaarte vir ander direk vanaf jou webwerf. Jy kan 'n eCard upto drie lede stuur op 'n slag. Gebruikers kan beeld flits, kort film ens stuur deur middel van e-kaart, is dit ingesluit by verskeie taal lêers, gebruiker kan. Groetekaartjie Pro kan jy die opstel van jou eie groetekaartjie diens soortgelyk aan dié van die groot online webwerwe soos BlueMountain, AmericanGreetings en gcards. Die Rad Ink Kaart Desginer is 'n applet geskik vir die druk bedryf webtuistes. Dit bied jou gebruikers 'n eenvoudige middel van die oordra van idees vir hul besigheid kaarte na jou toe. / Gebruikers kan lettertipes, kleure spesifiseer en selfs beelde toe te voeg tot hul kaarte. Die finale. Virtuele Wenskaart Server script is aanpasbaar vir kleiner Tot groter webwerwe om 'n poskaart stelsel op hul webwerwe om hul besoekers in staat stel om foto kaarte te stuur na ander mense in te sluit. E-pos adres ondersteun TLDs met vier karakters. Jaar 2000 is 'n multi-platform verenigbaar script wat stoot die datums wat ons gebruik dit is nie so flashy hierdie manier, maar die kode is nog net so geldig vir dié van julle doen datum dinge. So, wat as dit is nie 'n mooi selfs 2000 SIM Manager kan jy maklik skep, wysig, en Friends telefoonboek inskrywings met behulp van jou rekenaar en ophou tik in inligting met behulp van die selfoon se klavier. Bestuur jou PIN kodes, data-oordrag van die een SIM na 'n ander, Friends en uitvoer / invoer al. 1 JavaScript Editor is gevorderde JavaScript Editor, Validator en Debugger vir beginners en professionele mense. Behalwe ryk moontlikhede van redigering skrifte (JavaScript, HTML, CSS, VBScript, PHP en ASP accentuering, ens) Die program bied. Kopiereg 2000-2015 Bronkode Online. Gratis Bronkode en Scripts te laai. Alle lêers en gratis downloads is kopiereg van hul onderskeie eienaars. Ons bied nie enige gekap, gekraak, onwettige, onwettige weergawe van skrifte, kodes, komponente afgelaai. Alle lêers afgelaai word vanaf die webwerf uitgewers, ons lêerbedieners of aflaai spieëls. Altyd Virus tjek lêers afgelaai word vanaf die web spesiaal zip, rar, exe, verhoor, vol weergawes ens Download links van rapidshare, depositfiles, Megaupload ens nie gepubliseer word nie. -. FARMERAMA Skyrama. Seafight Pirate Storm Battle Galactica Online Dark Orbit. MMORPG Drakensang Online. - - - Bigpoint -. -, (, Firefox Internet Explorer) -. Bigpoint. . ,, MMORPG. -,. , -. -,. ,,. Bigpoint. -. Bigpoint:,. -, -,,. . . -. -, -,,. Bigpoint,,. . -, - Bigpoint. Tradisionele (Nonelectronic) Games Game van die Jaar: BuyWord (Face2Face Spele ontwerper: voormalige Spele bydraende redakteur Sid Sackson 'n woord spel met 'n ekonomie draai) Lees hersiening. Abstract Game: Yinsh (Rio Grande Spele ontwerper: Kris Burm) Gevorderde Strategie spel: Tahuantinsuyu: Die opkoms van die Inka ryk (Hangman Spele ontwerper: Alan Ernstein) Familie Game: verdwyn Planet (verdwyn Planet Spele ontwerpers: Samuel Blanchard, Kelly Blanchard, Craig Oliver, en Jennifer Oliver) Familie Kaartspel: Oorwinning ontwerper: Talon DOUDS Familie Strategie spel: Alex (Rio Grande Spele ontwerper: Leo Colovini) Party / Trivia Game: skedel hoopla (skedel ontwerpers: Richard Tait en Pinkster Alexander) Word Game: Word Rich (Faby Spele ontwerper: George Yemec) Historiese Simulasie: Memoir 44 (Dae van Wonder ontwerper: Richard Borg) game van die Jaar: City of Heroes (NC Sagte PC / Internet 'n groot skaal multiplayer online rollenspel) Lees hersiening. Aksie Speletjies: Far Cry (UbiSoft PC) rolspel en Avontuur: Fable (Microsoft Xbox) Strategie en legkaart: Rome: Total War (Activi PC) Handheld: Metroid Zero Mission (Nintendo, Game Boy Advance) Sport / Racing: MVP Baseball 2004 (EA Sports Xbox, PlayStation2, GameCube, PC) BuyWord Face2Face Spele, 1-4P, 24.95 Designer: Sid Sackson Wat groter kompliment is daar as wat beskryf word deur Wolfgang Kramer as Sid Sackson, 'n jarelange speletjies bydraer ongeëwenaarde in sy bydrae tot die ontwikkeling van die moderne bordspeletjies, oorlede in 2002. Maar die mense by Face2Face Spele word om te verseker dat sy 'n groot idees sal voortleef, en BuyWord is 'n waardige voorbeeld. Skuifel in die sak is 108 brief teëls, elk ter waarde van 1 tot 4. Elke speler begin met 'n paar Wilds (waarde 1), en 200. 'N sterf roll bepaal hoeveel teëls (uit twee deur vyf) elke speler trek. Twee kante van die dobbelsteen () toelaat dat die aktiewe speler te kies tussen twee en vyf teëls. Spelers op sy beurt dan óf gooi die klippe van die spel of hou hulle in die reservaat, na die betaling van dollars gelyk aan die vierkant van hul totale waarde. Spelers kan rondes deur die vorming van een of meer woorde, opsioneel gebruik van een Wild in elk en wegdoen die teëls om die vierkante van hul totale waarde verdien eindig. Die vorming van woorde, of wegdoen ekstra teëls, is verpligtend indien 'n speler het meer as agt teëls in reserwe. Speel eindig wanneer daar nie genoeg teëls vir al die deelnemers. Spelers kry dan 'n finale geleentheid om woorde te vorm, en wie het die meeste geld wen. Probeer speel Solitaire: eindig met 800 is oor die gemiddelde, terwyl verdien 1000 is uitstaande. Daar is ook verskeie variasies tot die reeds indrukwekkende basiese spel. Ons gunsteling is die veiling. In plaas daarvan om ontslae of koop teëls hulle getrek het, kan spelers hulle op te veil: Begin by die eienaar t kry die teëls te goedkoop. Die aktiewe speler kan alternatiewelik, trek teëls gelyk is aan die sterf roll vermenigvuldig met die aantal spelers. Deelnemers kies dan een letter per beurt. In die blokkiesraaisel variant, is teëls vorm woorde nie weggegooi nie, maar by 'n blokkiesraaisel rooster (met behulp van ten minste een letter van 'n vorige woord). Scoring sluit die waardes van die hergebruik briewe. Jy kan ook speel deur toe te laat handel (teëls en / of geld) tussen spelers. In 'n tyd wanneer die meeste maatskappye het John J. McCallion City of Heroes NCsoft, PC, 50 15 per maand inskrywing Vanjaar is ook 'n groot skaal multiplayer online RPG wat drasties verlaag die kompleksiteit vlak van vorige MMORPGs, die verskaffing van 'n welkome inskrywing punt vir diegene wat nuut om die genre. City of Heroes spronge aanlyn spel fobie met 'n enkele gebind, te danke aan sy vaartbelynde koppelvlak, belaglik innemende karakter-skepping proses en uitgestrekte gameworld. Dit is nie Quest. Daar is geen rede om ontelbare ure te pomp in die opbou van 'n karakter en die bestuur van die besonderhede van vaardighede en statistieke. Karakters gevorm word deur 'n paar faktore () wat jou help om te definieer hul magte. Jy kan óf bou van 'n held van nuuts af of 'n billike aanpassing van byna enige bestaande karakter. 'N komende uitbreiding sal 'n Stad skurke te skep nie, maar vir nou, al questing is-span gebaseer teen rekenaar-beheerde vyande. Jy begin met 'n reeks van opleiding missies te help om 'n greep op die kontroles, maar daarna kan jy Thomas L. McDonald Tradisionele (Nonelectronic) Games Game van die Jaar: Australië (Rio Grande Spele ontwerpers: Wolfgang Kramer en Michael Kies Ling) Lees resensie. Beste New Abstract strategie spel: Projek Kells (Tailten Spele / Funagain ontwerper: Murray Heasman) Beste New Gevorderde Strategie spel: Louis XIV (Rio Grande Spele ontwerper: R diger Dorn) Beste New Familie Game: Der Untergang von Pompeji (Ontsnap uit Pompeii) (Amigo / Funagain ontwerper: Klaus J rgen-Wrede) Beste New Familie Kaartspel: Die Weinh ontwerper: Romeinse Pelek en Claudia Hely Beste New Familie Strategie spel: primordiale sop (aka Ursuppe) (Z-Man speletjies ontwerpers: Doris Matt ons en Frank Nestel) Beste New Twee-speler spel: Jambo (Rio Grande Spele ontwerper: R diger Dorn) Beste New Party Game: Snorta (Out of the Box Games ontwerpers: Chris Childs en Tony Richardson) Beste Nuwe legkaart: Tipover (ThinkFun ontwerper: James W. Stephens) Beste New Historiese simulasie game: Friedrich (Simmons Spele ontwerper: Richard Siv l) Game van die Jaar: Psychonauts (Majesco PC / Xbox) Lees hersiening. Beste New aksie spel: God of War (SCEA PlayStation2) Beste New rolspel en avontuur spel: Jade Ryk (Microsoft Xbox) Beste nuwe strategie en Puzzle Game: Ryk Aarde II (Sierra PC) Beste New Sports Game: Fight Night Round 2 (EA Sports Xbox, PlayStation2, GameCube) Beste New ry spel: Forza Motorsport (Microsoft Xbox) Beste New Handheld Game: Advance Wars Dual Strike (Nintendo DS) Australië Rio Grande Spele, 2-5P, 39.95 Ontwerpers: Wolfgang Kramer en Michael Kies Ling Ons het nie 'n Duitse Game van die Jaar sedert Torres in 1999, deur. Wolfgang Kramer en Michael Kies Ling 'n bloeiende Australië nooi spelers om sy 24 streke, wat elkeen het 'n Conservation teël en 'n ewekansige benede industrialisering teël (gewaardeer 4-9). Eksplorasie kampe grens twee of meer gebiede. Jy begin met twee kaarte en 'n vliegtuig en ontdekkingsreisigers in jou kleur. Faceup vier dekke van kaarte, elk wat 'n provinsiale kleure en 'n kombinasie van goud en Explorers. Each beurt, kies twee uit drie moontlike aksies, in enige volgorde: (a) Vlieg jou vliegtuig na 'n streek en openbaar sy industrialisering teël. (B) Gooi 'n kaart wat ooreenstem met die kleur van streek jou vliegtuig se, of betaal drie goue om enige kleur te verwyder. Verdien die kaart se goud. Plaas Explorers (tot die maksimum van die kaart permitte) op een vakante aangrensende kamp of op 'n reeds met jou Explorers alternatiewelik, kry twee punte. Einde draai deur die aanvulling kaarte. (C) aan lewer tot vier Explorers langs jou vliegtuig se region. Gain drie punte deur die besetting van die laaste vakante kamp aangrensend n streek, en gooi sy Conservation teël. Almal verdien een of twee punte vir elke Explorer in die streek se kampe. Industrialisering teëls soortgelyke telling wanneer die aantal Explorers op aangrensende kampe die industrialisering gelyk waarde-selfs al 'n paar kampe is steeds vakant. Onthou dat industrialisering ook kan veroorsaak word deur die optrede van die verwydering van ontdekkingsreisigers Bo en behalwe die gewone aksies, kan jy vier goue spandeer enige aantal kere om een ​​Explorer te skuif na 'n ander kamp. Die gebruik van hierdie slenter om te beset 'n belangrike kamp dikwels tot winsgewende scoring in verskeie streke gelyktydig. Speel eindig wanneer die kaarte uitgeput en iemand speel sy laaste. Voeg 'n punt vir elke oorblywende goud. Hoogste telling triumphs. An Gevorderde Variant beskik oor 'n reis Windmill, waarvan die waarde toeneem as dit beweeg. Wegdoen 'n kaart in die Windmeul se streek kan jy Explorers toe te ken aan 'n baan waar, 'n paar keer tydens die spel, wie het die meeste Explorers verdien die Windmill se huidige waarde in punte. Met wisselvallige scoring wat lei tot gereelde veranderinge van leierskap, en 'n beroep op alle vlakke van die spelers, het Down Under tereg die hoogte ingeskiet tot die top. (Oorspronklik hersien 05/09) John J. McCallion Psychonauts Majesco, PC / Xbox, 50 Psychonauts is 'n aksie / avontuur spel wat positief is propvol uitvinding, slim dialoog, en 'n egte humor, 'n deel daarvan skelm en volwasse, maar nie een van dit kras. Die spel is gemik op Razputin (Raz), 'n weghol sirkus seun wat sluip in 'n kamp wat begaafde kinders as psigiese geheime agente treine. Kort nadat hy sy opleiding begin, Raz leer dat iemand ruk die brein van die psychonauten, waarna hulle as-TV 'n obsessie zombies. Psychonauts is so ryk aan karakter en plot wat geen opsomming dit regtig kan doen geregtigheid. Die kamp is bevolk deur 'n wilde verskeidenheid van bisarre karakters, en die storie vind gou uit in onverwagte directions. Perhaps die mees opvallende aspek van Psychonauts is sy vlak in die ontwerp. Die landskappe verteenwoordig die gemoedere van die vakke, elk wat 'n unieke karakter. Geen twee mense het dieselfde geestelike landskap, en die resultaat is 'n wilde, voortdurend veranderende atmosfeer. Al hierdie dinge is gedoen met 'n baie ligte aanraking, kompleet met snaakse dialoog, ongewone vyande (soos die sensors wat die gees beheer ongewenste gedagtes te help), en slim powers. Adding om die rykdom van die spel is die komies oorvloedige verskeidenheid van items jy kan in te samel, uit pylpunte (wat gebruik word om goed te koop) om geestelike spinnerakke (wat kan gestofsuig en geweef in voorwerpe op 'n spesiale loom). Verhef Psychonauts bo die tradisionele platform avontuur formaat is die breë seleksie van psigiese kragte beskikbaar aan Raz. As hy voortgaan deur die spel, kry hy vlakke en vaardigheid en kan nuwe vaardighede, soos telekinesis of pyrokinesis bekom. Al hierdie moet gebruik word, op een of ander tyd, 'n versperring te omseil, los 'n legkaart, of te verslaan 'n vyand. Psychonauts lê 'n wonderlike, funny, eindeloos innemende wêreld aan die gamer se voete. Daar is 'n baie gaan op in die spel, en 'n paar van wat dit werklik resoneer meer as wat jy kan verwag. Die toon dwaal selde uit die absurde, maar skepper Tim Schafer en sy span daarin slaag om dimensionele karakters te skep en aan te bied 'n skerp waarnemings oor die geheime van die menslike verstand. Dit is nie die punt, natuurlik, maar soos die meeste blywende komedie, Psychonauts werk op verskeie vlakke en is dieper as wat dit lyk. (Oorspronklik hersien 05/11) Thomas L. McDonald Tradisionele (Nonelectronic) Games Game van die Jaar: Vegas onthulling (Avalon Hill ontwerper: Henry Stern) Lees hersiening. Beste New Abstract strategie spel: P ontwerper: Kris Burm) Beste New Gevorderde Strategie spel: Reef Encounter (Z-Man speletjies ontwerper: Richard Breese) Beste New Familie Game: Tricky Town (Kelmar Spele ontwerper: Fernando Diaz) Beste New Familie Kaartspel : Trumps, Tricks, Game (Mayfair Spele ontwerper: G nter Burkhardt Beste New Familie Strategie spel: Hacienda (Rio Grande Spele ontwerper: Wolfgang Kramer) Beste New Party Game: Wits en inzetten (North Star Games ontwerper: Dominic Crapuchettes) Beste Nuwe Puzzle : gordiaanse ontwerper: Frans de Vreugd) Beste New woord spel: parlay (ware Jakob Spele ontwerpers: Paul en Jennifer Sturgis) Beste New Historiese simulasie game: Silent War (Compass Spele ontwerper: Brien Miller) Game van die Jaar: Elder Scrolls IV: die vergetelheid (Bethesda Softworks 360 / PC Rated: T) Lees hersiening. Beste New aksie spel: Splinter Cell: dubbele agent (Ubisoft PC / 360 / PS2 / PS3 / Cube Rated: M) Beste New Rol-speel / avontuur spel: Kingdom Hearts 2 (Square Enix PS2 Rated: E) Beste Nuwe legkaart / arcade game: Nuwe Super Mario Bros (Nintendo DS Rated: E) Beste New Sports game: Fight Night Round 3 (EA Sports PC / Xbox / 360 / PS2 / PS3 / PSP Rated: T) Beste nuwe strategie spel: Sid Meier Rated: E) Vegas onthulling Avalon Hill, 3-5P, 45 Designer: Henry Stern Kudos aan suksesvolle collectible kaartspel ontwerper Henry Stern vir die maak dit aan die bokant met sy eerste bordspeletjie ontwerp. Hy nooi u uit na die hotel-casino-kompleks wat die meeste kliënte, geld, en Fame punte sal skuur skep. Elkeen het 'n persoonlike 7x5 rooster waarop kamer teëls geplaas word. Jy begin met geld en aanvanklike vlakke van Inkomste en bevolking. Restaurant, Sitkamer, en Slot teëls, met onveranderlike minimum bod, begin faceup op die bod raad. Skommel benede drie stapels Premier teëls van verskillende groottes, openbaar een uit elke stapel die bod raad, en merk die aanvanklike prys op sy bod spoor. Elke ronde, verdien inkomste gelyk is aan óf jou inkomste of Population vlakke wat ook al die laagste is. Onopgeëiste Premier teëls afname in die prys en verdwyn wanneer hulle hul laagste prys te bereik. A kansgebeurtenis kaart bepaal 'n voordeel of voorgee slegs van toepassing op die huidige ronde, soos om belasting te betaal of kry Fame punte vir die feit dat spesifieke kamers. Die Event illustreer ook die stapel vanwaar verdwyn Premier teëls aan te vul. Spelers op sy beurt een van die drie aksies: (a) Bid ten minste die begin waarde van 'n baksteen of wen van 'n mededinger om hom te dwing om eendag weer uitnooi of kies 'n ander aksie. Bied eindig wanneer elke bieër het bie op 'n ander teël. Hoogste bieërs betaal om óf te plaas die teël onmiddellik, of stoor dit vir later. Teëls geplaas verhoog jou Fame, Inkomste, en / of bevolking. Sommige teëls benodig ander tydens vroeër beurte te gewees het geplaas. (B) Verwyder tot twee teëls van jou rooster en dit te vervang met tot twee gered. (C) Kry 'n Fame punt en opsioneel plaas een gered teël. Speel eindig wanneer een van die Premier stapels uitgeput is, of wanneer 'n speler sy hele rooster gevul. Voeg Fame Punte vir Bevolking en inkomstevlakke, oorblywende geld, en verskeie teël konfigurasies. Die speler met die meeste Fame punte wen. Die toeganklike meganika en toevallige gebeure sal byval vind by gemaklik spelers op soek na eenvoud en 'n element van kans, maar sal nie ernstige strateë wat geld bestuur uitdagings, komplekse veilings, en verskillende plasing taktiek op die gespanne wenpad smoor ontmoedig. Alert: Daar John J. McCallion Elder Scrolls IV: Oblivion Bethesda Softworks PC / 360, 50 60 Rated: TA sterk, diep enkel-speler RPG vlieg altyd aan die bokant van die lys, en wanneer daardie wedstryd is so goed soos Oblivion, dit eindig op 'n baie kort lys vir Game van die Jaar. Die appèl en belofte van Oblivion is duidelik uit die staanspoor as jy grawe in 'n byna onbeperkte karakter skepping stelsel wat jou toelaat om 'n baie spesifieke avatar vorm vir 'n spesifieke styl van speel. Die Elder Scrolls reeks het 'n komplekse ras, klas, en vaardigheid stelsel oor die afgelope dekade een ontwikkel met 'n direkte impak op die spel ervaring. Die drie kern spel style is fighter (aksie-gebaseerde), dief (stealth-gebaseerde), en assistent (magic-gebaseerde). In karakter skepping, kan hierdie style suiwer geneem word, of gemeng om 'n geheel en al nuwe baster klas te skep. Dit is 'n groot pluspunt in 'n wêreld so groot en divers. Die ruggraat van die ervaring is 'n belangrike strewe waarby 'n sluipmoordaanval koning en stygende kwaad, maar jy sal ander gaste, groot en klein, langs die pad teëkom. Daar is ten minste vyf sekondêre gaste wat byna net so groot as die belangrikste storie lyn is, asook talle vrye vorm gaste van verskillende groottes, almal opsioneel. Dit lyk ondenkbaar dat 'n enkele gamer oral kan gaan en doen alles hierdie wedstryd het om te bied in minder as 100 uur. Gelukkig is dit is een van die mees opvallende speletjies op óf Xbox 360 of PC, beweeg moeiteloos van donker, kleurlose kerkers te helder, welige uitgestrekte platteland. Die vergetelheid is baie meer gebruikers vriendelik as die vorige Elder Scrolls speletjies, met 'n self-annotasieomgewing kaart, vinniger reis, en 'n baie toeganklike stelsel wat die intimiderend oorvloed van speler data, soeke inligting, inventarisitems, en nog baie meer organiseer. Beide weergawes van die spel te speel goed, sodat jy werklik kan Thomas L. McDonald Tradisionele (Nonelectronic) Games Game van die Jaar: pilare van die aarde (Mayfair Spele ontwerpers: Michael Rieneck en Stefan Stadler) Lees hersiening. Beste New Abstract strategie spel: Easter Island (Twilight Creations ontwerpers: Odet L Homer en Roberto Fraga) Beste New Gevorderde Strategie spel: Khronos (Rio Grande Spele ontwerpers: Arnaud Urbon en Ludovic Vialla) Beste New Familie Game: As wense Was Visse (Rio Grande Spele ontwerpers: Peter Sarrett en Michael Adams) Beste New Familie Kaartspel: Bull in 'n China Shop (speelkamer Vermaak ontwerper: Michael Schacht Beste New Familie Strategie spel: skeer Panic (Mayfair Spele ontwerpers: Fraser en Gordon Lamont) Beste New Party Game : GiftTrap (GiftTrap Enterprises ontwerper: Nick Kellett) Beste Nuwe legkaart: Heilige mites en legendes Series (Family Games ontwerpers: Yvan Dawid en Francois Vachon) Beste New woord spel: onuitspreeklike woorde (speelkamer Vermaak ontwerpers: James Ernest en Mike Selinker) Beste New historiese simulasie game: Ran (GMT Spele ontwerpers: Richard Berg en Mark Herman) Beste New aksie spel: Gears of War (Microsoft 360 Rated: M) Beste New Rol-speel / avontuur spel: Lord of the Rings Online (Turbine PC Rated: T) Beste Nuwe legkaart / arcade game: Puzzle Quest: Challenge van die Krygshere (D3 DS / PSP Rated: E) Beste New Sports Game: Mario Strikers Charged (Nintendo Wii Rated: E) Beste nuwe strategie spel: opperbevelvoerder (THQ PC Rated: E10) pilare van die aarde Mayfair Spele, 2-4P, 49 Ontwerpers: Michael Rieneck en Stefan Stadler Moeiteloos bereiking van die top vanjaar is 'n verhaal van katedraal bou. Dit seën gamers van alle vlakke met 'n geweldige aantal keuses, en dit speel pragtig met enige aantal deelnemers. Drie bouers in elke kleur begin in die sak. Jy het 12 werkers, drie primitiewe vakmanne kaarte, en aanvanklike goud. Begin elke ronde deur die onthulling van sewe ewekansige hulpbron kaarte en twee vakmanne uit hul onderskeie dekke. Plaas twee bykomende vakmanne en twee voorreg kaarte faceup op die bord. Spelers op sy beurt te koop 'n beskikbare vakman, of werkers toe te ken (twee tot 10) om die hulpbronne te bespreek op 'n vakante kaart. Die eerste fase eindig ná al die spelers onttrek het en die oorblywende werkers bygevoeg wol milj die raad se. Volgende, die aktiewe speler trek bouers, een op 'n tyd, uit die sak. Die bouer helaas, teen daardie tyd, die beste plekke is geneig om te beset. Na die plasing van al die bouers, openbaar 'n ewekansige gebeurtenis kaart, wat almal goed of sleg. Volgende, los die raad gebiede ten einde, insluitend die toekenning van goud vir werkers by die wol milj en die invordering van hulpbronne bespreek in die eerste fase. Beset bouers maai hul omgewing en die reg om te koop / of te verkoop hulpbronne, aan die beginspan speler volgende ronde te word, of om 'n voorreg kaart te bekom. Voorregte verryk die reeds volop moontlikhede deur die aanbied van 'n oorvloed van aanloklike voordele. Nou, almal opsioneel aktiveer hul vakmanne, wat gespesifiseerde hoeveelhede hulpbronne (weggegooi) om 'n oorwinning punte of goud omskep. Die vakmanne dek is semi-lukraak gereël, om te verseker dat al hoe meer doeltreffende en winsgewende vakmanne geword beskikbaar. Die aantal hulpbronne wat jy kan dra om toekomstige rondes is beperk, en die verkryging van 'n vakman buite jou maksimum forseer jou om een ​​weggooi. Moeilike besluite in oorvloed. Aan die einde van elke ronde, is 'n stukkie van die katedraal bygevoeg. Die speler met die meeste oorwinning wys seëvier wanneer die katedraal is voltooi. (Oorspronklik hersien 07/07) John J. McCallion en Robin H. Koning BioShock 2K / Irrasionale PC / 360, 50 60 Rated: M Soms is 'n verwoester kom saam net soos ons t duur. System Shock is een van die landmerke in PC game geskiedenis: 'n diep, die eerste persoon spel wat 'n aanskoulike wêreld en vertelling bied, dan kan jy vorder deur middel van die geveg, stilletjies, legkaarte, of 'n kombinasie van die drie. Irrasionele Spele, beman deur 'n paar van die oorspronklike stelsel Skok span, het BioShock n e kernelemente is weer in 'n nuwe en selfs beter spel gedra genoem. BioShock is ingestel in 1960, en begin met 'n vliegtuig wat in die middel van die oseaan. As die enigste oorlewende, jy swem deur die wrak, net om 'n vreemde soort vuurtoring stygende uit die diep teëkom. Binne 'n Bathysphere neem jou na 'n stad van wonder oor die onderkant van die Atlantiese Oseaan. Genoem Wegraping, hierdie stad is die werk van 'n megalomaniacal visioenêre genoem Andrew Ryan, 'n radikale Objectivist miljoenêr wat daarop gemik is om 'n Anarcho-kapitalistiese utopie skep: Ayn Rand via Charles Foster Kane. As jy 'n tegniek wat gebruik word om 'n groot invloed in die oorspronklike stelsel Skok dat selfs 'n beter werk hier. Uit 'n suiwer spel perspektief, kan BioShock genoem word 'n eerste persoon skieter, maar dit sou dit verkoop kort. Die geveg elemente elegant hanteer, met baie maniere om elke vyand nader. Soos jy vorder, jy haal plasmiede en Genetiese Tonikums, wat in 'n beperkte aantal slots op jou karakter gelaai kan word. Hierdie genetiese veranderinge voeg verskillende soorte aanvalle nie, maar ook te verbeter verskillende fisiese, ingenieurswese, en teen vaardighede. Deur die gebruik van spesiale stasies, kan jy jou karakter aan te pas met 'n baie spesifieke aanvalle en vaardighede, sodat elke speler 'n unieke karakter te skep. Die spel sluit ook System Shock af, wat gebruikers toelaat om raaisels op te los (styl op die waterwerke teël spel) om sekere struikelblokke te omseil of bonusse te kry. Daar is baie meer in BioShock as dit. Die wêreld self is 'n ryk gedetailleerde art deco hel wat gevul is met 'n groot rolverdeling van karakters en nou vyande. En ek het Thomas L. McDonald Tradisionele (Nonelectronic) Games Game van die Jaar: Tzaar (Rio Grande Spele ontwerper: Kris Burm) Lees hersiening. Beste New Abstract strategie spel: Ponte del Diavolo (Rio Grande Spele ontwerper: Martin Ebel) Beste New Gevorderde Strategie spel: Sleutel Harvest (Rio Grande Spele ontwerper: Richard Breese) Beste New Familie Game: Pandemie (Z-Man speletjies ontwerper: Matt Leacock ) Beste New Familie Kaartspel: Palast Gefl ontwerper: Michael Rieneck Beste New Familie Strategie spel: Steentydperk (Rio Grande Spele ontwerper: Michael Tummellhofer) Beste New Party Game: gaan neute (Gamewright ontwerpers: Garrett Donner, Michael Steer, en Brian Spence ) Beste Nuwe legkaart: Doris (Kadon Enterprises ontwerper: Zdravko Zivkovic) Beste New woord spel: Jumbulaya (Platypus Spele ontwerpers: Julie en Karl Archer) Beste New Historiese simulasie game: Pacific Typhoon (GMT Spele ontwerper: ben Knight) Beste New aksie spel : Star Wars: The Force Unleashed (Luca Arts 360 / PS2 / PS3 / Wii / DS / PSP / iPhone uit die bus: NR) Beste New Rol-speel / avontuur spel: Mass Effect (Microsoft / BioWare 360 ​​/ PC Rated: M) Beste New legkaart / arcade game: Braid (Microsoft Xbox Live uit die bus: E) Beste New Sports Game: MLB Rated: E) Beste nuwe strategie spel: Civilization Revolusie (verhaal 2 / Firaxis 360 / PS3 / DS Rated: E) Tzaar Rio Grande Spele, 2P, 32,95 Designer: Kris Burm Belgiese ontwerper Kris Burm produseer abstrakte strategie speletjies wat getuig van sy liefde vir dié tydlose klassieke wat die geskiedenis van bordspeletjies begin. Sy Dvonn was ons spel van die Jaar in Desember 2002 en hy het weereens geseëvier met 'n ander meesterstuk wat uit eenvoudige reëls. Rondom 'n onbegaanbare terrein sentrum die gevoer raad se 60 kruisings. Wit en Swart elk drie soorte skyfies, wat almal gelyk in krag en beweging vermoë is: ses Tzaars, nege Tzaaras, en 15 Totts in elke kleur. Die spel begin met al die skyfies lukraak geplaas op verskillende kruisings, alhoewel beginners kan verkies om die voorgestelde vertrekpunt skikking gebruik. Ervare spelers kan die toernooi weergawe, waarin deelnemers op sy beurt voeg een van hul stukke op die bord totdat dit vol verkies. Wit begin deur die opneem van 'n aangrensende vyand deur die besetting van sy ruimte en dit te verwyder. Verdere beurte moet begin met 'n opname, gevolg deur een van drie moontlike optrede: (a) weer vas te lê, met dieselfde of 'n ander eenheid (b) die plasing van 'n vriendelike skyf of stapel op die top van 'n ander vriendelike skyf of stapel of (c) die verbygaan . Stapeling / vaslegging uitgevoer op aangrensende stukke, of deur die beweging oor aangrensende vakante kruisings om die eerste besette kruising bereik. 'N stapel vang single of ander stapels van gelyke hoogte of minder. Wen deur ontneem die teenstander van 'n opname op die eerste deel van sy skuif, of deur die uitskakeling van een van sy soort skyfies. Slegs single of skyfies bo-op stapels tel. Dit John J. McCallion Spore EA / Maxis PC / Mac, 50 uit die bus: E Spore is Will Wright dat die lewe na te boots. SimCity, SimEarth, SimLife, SimAnt, en The Sims was al wat lei tot die volgende: 'n spel wat die lewe neem van 'n eensellige organisme, deur al die stadiums van ontwikkeling, en uiteindelik tot die skepping van die beskawing en in die ruimte. Die blote omvang van die ding is skitterende. Sy werk titel was SimEverything, wat baie goed vang wat die ontwerpers probeer en, grootliks, bereik. Die spel self skofte moeiteloos onder genres, wat begin met die gevoel van 'n informele spel, dan bou element op element: die skepping wesens, real-time strategie, ontwerp, lewe simulasie, beskawing, en galaktiese eksplorasie en verowering, al is dit afgelewer word as die uiteindelike God spel. Elke fase van die spel is meer kompleks as die laaste, die skep van 'n voortdurend veranderende en ontwikkelende spel ervaring. Jy begin in die Cell fase as 'n eensellige wesens, vleisetende of plantetende, swem rond in 'n primordiale sop. Dit het die gevoel van 'n informele spel, soos die wese veg teen strome in die getypoel, aanvallende en swakker diere eet terwyl die voorkoms van geëet word deur sterker wesens. As dit verorber verskillende organismes, dit groei en versamel DNA punte, wat bestee kan word om die dier te verander.


No comments:

Post a Comment